17 Eylül 2013 Salı

İşe dönüş, vol.1 (Sarı saç)

Eveeett, yazdım yazdım, sonunda işe geri dönüş zamanıma ancak gelebildim. Burada aslında bahsetmek istediğim 1-2 konu var, o yüzden konuları bölüyorum.
Öncelikle neden sarı saç?? :)

Şimdi efendim ben uzuuuuunn bir zaman saçımla oynamadım. En son 2009 yaz başında bakır rengine boyatmıştım ve Boran turuncu olduğum için beni aslana benzeterek baya bir dalga geçmişti. Tabi o zaman şu çirkin ING aslanı da yoktu piyasada, yoksa mazallah :) Yaz sonuna kadar zor dayanıp, sonrasında yine kendi rengine dönmüştüm.
Ara ara sıkılıyor insan, değişiklik arıyor. Bana da yine arada geliyordu sarı saç sevdası ama emin olamayıp, tekrar bir felaket yaşarım diye vaz geçiyordum. Sanırım doğumdan sonra sanki hayatım yeterince değişmemiş gibi yine değişiklik arayışına girdim ve biraz da tekrar işe döndüğümde bir farklılık olsun istediğimden saçlarımı boyatmaya bu defa kesin bir şekilde karar verdim. Bilemiyorum, belki bilinç altımda anne oldum ama hala gencim, güzelim, bakımlıyım düşüncesi yatıyordu, olabilir :) Zaten genelde doğumdan sonra çoğu kadın saçıyla ilgili değişiklik yapıyormuş. En çok da saçını kestiren var ama Boran buna kesinlikle karşı olduğundan ben boyatmayı seçtim :) Benim sevgilime göre anne olduktan hemen sonra saçını kısa kestiren kadın, eşittir yaşlı kadın. (Aman kimse üzerine alınmasın.)

Şimdi fotoğraflara bakınca bunalıma giriyorum yine. Çünkü böyle değişiklikleri aniden yapmak kadar sakıncalı bir durum yok. Mesela önce kendi renginin üzerine gölge attırıp bu işe başlasaydım ve tamamen sarıya geçişi 6 aylık bir periyoda yaysaydım bu etkiyi yaratmayacaktı belki. Ama birbenbire saçı açtırarak böyle bir renge geçmek florasan etkisi yaptı resmen :) Zaten insanların tepkilerinden anlıyorsunuz aslında size hiç de yakışmadığını. Ben daha önce bakır renkde de aynı şeyi yaşamıştım, çünkü "güzel olmuş, yakışmış" demiyor kimse, "değişik olmuş" diyor :) Hatta dürüst davranıp "kötü olmuş, değiştir hemen" diyen de oldu bu defa bana.



O dönem bu saç muhabbetinden feci derecede sıkılmıştım, zaten fotoğrafların üzerindeki mesajlardan da belli, şimdi nasıl böyle uzunca anlattım hayret :)

Niketim, dönüp dolaşıp kendi rengime doğru yol almaya başladım tekrar ve bir kez daha anladım ki bu işler bana göre değil. Hala güzel tonda sarı saç görünce içim gidiyor gerçi, belki bir gün yine bir çılgınlık anında saçmalayabilirim, Allah korusun :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder